98232
Book
In basket
Wraz ze zmianami społecznymi i przechodzeniem od społeczeństwa tradycyjnego do ponowoczesnego, katalog zagrożeń społecznych zdecydowanie się zmienia, a w każdej dekadzie powstaje co najmniej jedno znaczące nowe zagrożenie, którego koszty obciążają wiele sfer życia społecznego. Ich cechą charakterystyczną jest opóźniona reakcja na nie, co skutkuje w pierwszej kolejności niedowierzaniem, że tak jest, a w drugiej kolejności opóźnionymi już działaniami. Tak się stało z „dopalaczami”, tak jest z cyberzagrożeniami. Powstaje zatem pytanie, czy społeczeństwo i jego instytucje są przygotowane na zmiany w sferze dysfunkcjonalnych zachowań dzieci i młodzieży. Do tych nowych zagadnień nawiązuje kolejna publikacja przygotowana pod kierunkiem wytrawnych pedagogów – praktyków. (dr hab. Eugeniusz Moczuk, prof. PRz)
Availability:
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 316.6 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Notes:
General note
Bibliografia, netografia na stronach 289-302.
Target audience note
Dla nauczycieli, pedagogów, rodziców, dyrektorów szkół, przedstawicieli władz oświatowych odpowiadający za oświatę i wychowanie, władz samorządowych, polityków społecznych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again