98232
Book
In basket
Ideą przewodnią książki jest prezentacja, analiza i wskazanie znaczenia koncepcji edukacji skupionej na kształtowaniu umiejętności kluczowych. Wymaga to odmiennych podejść do procesu organizacji nauczania oraz nowych kompetencji nauczycieli. Podejście to umożliwia w konsekwencji osobom młodym przygotowanie się do dalszej nauki oraz dorosłego życia i podjęcia pracy zawodowej. Osobom dorosłym zapewnia możliwości rozwijania i aktualişzowania ukształtowanych umiejętności poprzez korzystanie z oferty edukacji ustawicznej w tworzącym się społeczeństwie wiedzy. Umiejętności kluczowe dotyczą: - planowania, organizacji i oceny własnej nauki, - komunikowania się i współdziałania w zespole, - twórczego rozwiązywania problemów, - wykorzystania informacji i posługiwania się technologią informacyjną, - połączenia wiedzy z praktyką, - rozwijania zainteresowań i sprawności umysłowych oraz rozwiązywania konfliktów.
Availability:
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 187-196.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again