98069
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Książka traktuje o rzeczach najważniejszych, o tym, co handlowiec detalista musi dziś wiedzieć i co musi robić. Zostały w niej przedstawione wyzwania, problemy i możliwości rozwoju istniejące na dzisiejszym i przyszłym rynku. Dokładnie też omówiono instrumenty i środki, które w różnych obszarach ma do dyspozycji handlowiec: asortyment, strategia cenowa, serwis, reklama czyli te, które pomogą mu uczynić jego firmę atrakcyjniejszą oraz podnieść i poprawić wydajność, konkurencyjność i efektywność.
SPIS TREŚCI
Przedmowa do wydania polskiego
1. Handel detaliczny i jego środowisko
2. Przełom w nawykach nabywczych i doborze dóbr konsumpcyjnych
3. Nowe drogi handlu
4. Fundamenty przedsiębiorstwa
5. Cele na przyszłość
6. Komu chcemy sprzedawać
7. Asortyment warunkiem sukcesu
8. Ty i twoi dostawcy
9. Dynamiczna strategia cenowa
10. Serwis jako instrument tworzenia oblicza firmy
11. Personel
12. Otoczenie jako przeżycie
13. Pozyskać i utrzymać klientów
14. Reklama z duchem czasu
15. Narzędzia, które pomagają postępować po gospodarsku
16. Możliwości racjonalizacji w magazynie
17. Współpraca w handlu.
Status dostępności:
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.3 [Magazyn Czytelni dla Dorosłych] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej