98397
Książka
W koszyku
Charakterystyka syndromu ADHD gimnazjalistów ; Rodzina jako środowisko wychowawcze ; Pomoc rodzinom z dzieckiem z zaburzeniami w rozwoju ; Metodologia badań własnych ; Funkcjonowanie systemów rodzinnych osób badanych w świetle wyników uzyskanych w skali AŚR RW autorstwa M. Ryś - analiza porównawcza ; Style wychowawcze w rodzinach badanych osób w świetle wyników uzyskanych w skali ASW RW autorstwa M. Ryś - analiza porównawcza ; Postawy gimnazjalistów wobec rodziny, siebie i otoczenia mierzone dyferencjałem semantycznym a nasilenie objawów ADHD - analiza porównawcza ; Funkcjonowanie systemu rodzinnego badanych osób mierzone skalą profil rodziny Z. Gasia - analiza porównawcza ; Postawy rodzicielskie wobec osób badanych mierzone skalą SPR autorstwa M. Plopy - analiza porównawcza ; Rodzinne korelaty nasilenia objawów ADHD gimnazjalistów ; Podsumowanie wyników badań i implikacje praktyczne.
Status dostępności:
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.922.7:616.8-053.2 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Bibliografia na stronach 254-279.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej