98487
Book
In basket
Przesytowi mówienia o wartościach towarzyszy częste utożsamienie ich z dogmatyzmem. Sytuację tę uzasadniają konkretne zdarzenie społeczne, kiedy to forsując własne przekonania równocześnie deklaruje się realizację jakiegoś jednego, określonego systemu wartości. Zjawiska te wywołują za interesowanie co najmniej dwoma kręgami zagadnień. Po pierwsze czy dogmatyzm wynika z uwarunkowań panujących wewnątrz świata wartości, czy też może przyczyn jego istnienia szukać trzeba poza sferą aksjologii? Po drugie czy literatura powinna pouczać, czy dydaktyzm jest nieodłącznym przeciwnikiem artyzmu, czy wychowawczy aspekt literatury dla dzieci organicznie łączy się ze swoistą manipulacją bądź jednostronnością? Książka niniejsza jest próbą szukania odpowiedzi na te pytania.
Availability:
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
There are copies available to loan: sygn. 82(091)-93 [Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again