98391
Book
In basket
Podręcznik porządkuje najnowsze osiągnięcia neuropsychologii klinicznej, wprowadza w złożone problemy, z jakimi borykają się osoby z uszkodzeniami mózgu. Główna część książki została poświęcona analizie zaburzeń świadomości, procesów poznawczych, emocjonalnych i zachowania, ze szczególnym uwzględnieniem dynamiki i przenikania objawów. Przyjęty przez autorów nowy paradygmat pracy mózgu, oparty na teorii mikrogenetycznej, umożliwił ukazanie struktur i procesów psychicznych w dynamiczny sposób. Podręcznik został wzbogacony analizami przypadków z praktyki autorów oraz nowymi interpretacjami przypadków klasycznych. Postaramy się udzielić odpowiedzi na wiele pytań, jakie rodzą się w procesie diagnozy i leczenia osób ze zróżnicowanymi uszkodzeniami mózgu. Naszym celem jest podniesienie poziomu wiedzy i kompetencji specjalistów w zakresie nowych (i sprawdzonych) paradygmatów badawczych oraz wynikającego z nich podejścia procesowego do diagnozy i terapii pacjenta. Prezentowane wyniki badań uzyskaliśmy najczęściej wykorzystując nowe neurotechnologie, co powinno przyczynić się do lepszego zrozumienia istoty spektrum zaburzeń, jakie powstają w następstwie zróżnicowanych uszkodzeń mózgu. Mamy nadzieję, że sprostamy wyzwaniom tej nowej ery w lecznictwie.
Availability:
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 61 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Notes:
General note
Bibliografia, netografia na stronach 500-542.
Target audience note
Dla studentów psychologii, neuropsychologii, logopedii i neurologopedii oraz lekarzy i fizjoterapeutów.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again