98725
Książka
W koszyku
Podręcznik jest autorską propozycja teorii i praktyki rehabilitacji neuropsychologicznej. Zawiera analizę zaburzeń, niepełnosprawności i ograniczeń osób z nabytą patologią mózgowia. Autor przedstawia i uzasadnia znaczenie zaburzeń emocjonalno-motywacyjno-osobowościowych zarówno w diagnozie, jak i w terapii rehabilitacyjnej; wnosi istotną zmianę w dotychczasowy wzorzec diagnozy i rehabilitacji; prezentuje trzynaście głównych zasad rehabilitacji oraz potwierdzone empirycznie efekty ich stosowania.
Status dostępności:
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 61 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Principles of neuropsychological rehabilitation, 1999.
Uwaga ogólna
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów i wykładowców psychologii klinicznej i neuropsychologii oraz psychologów-praktyków.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej