98500
Book
In basket
(Vademecum BHP)
Praca biurowa powszechnie postrzegana jest jako lekka, pozbawiona w zasadzie czynników narażających osoby, które ją wykonują, na uciążliwości czy nawet zagrożenia dla ich zycia i zdrowia. Opinia ta może pokrywać się z rzeczywistością. Jednak jest tak tylko wtedy, gdy stanowiska pracy biurowej zorganizowane są nie tylko zgodnie z wymaganiami bezpieczeństwa, ale również zasadami ergonomii. Zbyt często jeszcze przy projektowaniu stanowiska pracy zasady ergonomii są pomijane lub traktowane zupełnie marginalnie. Jest to podejście z gruntu niewłaściwe. W książce zostały omówione wymagania dotyczące prawidłowej organizacji pomieszczeń i stanowiska pracy biurowej oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych, zarówno z punktu widzenia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy, jak i zasad ergonomii. Zaproponowane zostały również metody i narzędzia ułatwiające kompleksową ocenę warunków pracy pracowników administracyjno-biurowych oraz zagadnienia dotyczące szkoleń dla tej grupy pracowników.
Availability:
Czytelnia dla Dorosłych
Copies are only available in the library: sygn. 005 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Notes:
General note
Bibliografia na stronach 160-161.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again