98231
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1022) 948)
Zawiera:
WSTĘP
Rozdział I
Polityka promocji w ujęciu koncepcji marketingu terytorialnego
1.1. Istota promocji
1.2. Polityka promocji i jej cele w ujęciu marketingu terytorialnego
1.3. Instrumenty polityki promocji
Rozdział II
Wizerunek w koncepcji marketingu terytorialnego
2.1. Wizerunek jako kategoria marketingowa
2.2. Wizerunek a tożsamość
2.3. Rodzaje i funkcje wizerunku
2.4. Proces kreowania wizerunku
2.5. Związki i zależności pomiędzy wizerunkiem docelowym a polityką promocji
2.6. Adresaci wizerunku
Rozdział III
Obszarowy produkt turystyczny
3.1. Istota i rodzaje produktu turystycznego
3.2. Obszar jako rodzaj produktu turystycznego
3.3. Struktura obszarowego produktu turystycznego
3.4. Lokalny produkt turystyczny jako przedmiot polityki promocji
3.5. Wizerunek obszarowego produktu turystycznego. Przykład województwa zachodniopomorskiego
Rozdział IV
Działania w zakresie polityki promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego
4.1. Polityka promocji obszarowego produktu turystycznego
4.2. Wykorzystanie wizerunku przez podmioty gospodarki turystycznej
4.3. Wizerunek obszarowego produktu turystycznego i jego struktura
4.4. Podmioty zajmujące się kreowaniem wizerunku obszarowego produktu turystycznego
4.5. Polityka promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego. Przykład gmin województwa zachodniopomorskiego
Rozdział V
Modelowe rozwiązania dla polityki promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego
5.1. Czynniki i uwarunkowania modelowych rozwiązań w zakresie polityki promocji
5.2. Struktura modelu polityki promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
5.3. Nakłady i efekty wynikające z proponowanego modelu polityki promocji skierowanego na kreowanie wizerunku produktu turystycznego
5.4. Adaptacja modelu polityki promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego. Przykład gminy i miasta Mirosławiec
PODSUMOWANIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS RYSUNKÓW
SPIS TABEL
SUMMARY
Status dostępności:
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.48 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na stronie tytułowej także tom 1022., oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 213-227.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja sfinansowana ze środków Wydziału Zarządzania i Ekonomii Usług Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego Oddział w Szczecinie.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej